Most olvasod:
Nyolc szög póz

Nyolc szög póz

 KULCSMŰVELETEK

 

Kezdje dandasanával, a személyzet pózoljon. Tartsa kinyújtva a bal lábát, és hajlítsa meg a jobb térdét, kezét a jobb állcsont köré tekerve, a jobb térdét hátrafelé húzva maga felé. Helyezze jobb kezét a jobb lábszárához, a bal kezét pedig a jobb lábához, emelje fel a lábát a padlóról. Ezután vigye a jobb karját a jobb lábába, hogy felemelje a lábát a felkarra. Jobb kezével fogja meg a jobb borját. Emelje fel a jobb sarkát, és mozgassa a jobb combját hátul, hogy helyet biztosítson annak, hogy a lábát felfelé / felkarjára helyezze a láb alatt. Dolgozzon továbbra is ezekkel a műveletekkel: sarokkal felfelé, comb hátul, felkarral alul, amíg a lába a lehető legmagasabban van a karján. Ölelje meg a lábát a karján, hogy a helyén maradjon, miközben a kezét a csípője mellett a földre ereszti. Hosszabbítsa meg a gerincén keresztül. Tartsa a lábát hajlítva. Nyomja a kezét a padlóba, és ellenálljon a bal sarkán keresztül; tartsa a sarkát a padlón, hátha fel tudja emelni a csípőjét a padlóról. Tartsa a csípőjét felemelve, nyújtsa ki a bal sarkát, és emelje le a sarkát a padlóról. Most eka hasta bhujasanában vagy (láb a kar felett).

Innen hajlítsa be a bal térdét maga felé, és keresztezze a bal bokáját a jobb bokáján. Tartsa a lábát hajlított és a bokáját keresztbe, nyújtsa ki a lábát egyenesen és lefelé jobbra, miközben meghajlítja a könyökét (egyenesen hátra mutat, mint a chaturanga), és előre hajol a mellkasa. Tartsa a vállának elejét felemelve (ne engedje, hogy előre merüljön), és a tekintete kissé előre.

 

MÓDOSÍTÁSOK

Ha nagyobb magasságot szeretne elérni a felemelkedéshez, gyakoroljon blokkokkal a kezei alatt (állítsa a blokkokat a csípője mellé a legalacsonyabb magasságban).

Pros
Cons
Mi a véleményed a cikkről?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2019 Issue Magazine Wordpress Theme. All Rights Reserved.

Görgess fel