Most olvasod:
Alkar póz

Alkar póz

KULCS  MŰVELETEK
Kezdje az alkaron és a térden. Tartsa az alkarját párhuzamosan egymással, és a vállát közvetlenül a könyöke fölé rakja. Különösen gyökerezzen le a keze belső szélein keresztül (hajlamosak felemelkedni). Tegye a lábujjait alá, és emelje fel a térdét és a csípőjét, hogy delfin pózba kerülhessen. Tartsa a vállát a könyöke fölött, és járja előre a lábát a könyöke felé (amennyire csak lehet, anélkül, hogy beomlana a vállába). Ölelje meg a külső felkarját egymás felé, nyomja az alkar közepét a padlóba, mintha eltolja magától. Fenntartja ezeket a műveleteket, miközben felemeli a lábát (például az álló hasításokat), hajlítja az álló láb térdét, és az alkar egyensúlyába rúg.

Amikor megérkezik a pózba, továbbra is ölelje össze a külső alkarját egymás felé, és tolja el a padlót. Nyúlj fel a belső sarkadon keresztül. Tartsa a tarkóját addig, amíg előre tekint a keze felé. Ha a fal előtt gyakorolsz, nézd meg, hogy együtt tudod-e felemelni mindkét sarkadat a falról, nem egyenként. (A padló elrugaszkodása és a belső sarkán keresztül való felnyúlás segít abban, hogy mindkét lábát együtt lehúzza a falról.)

MÓDOSÍTÁSOK
Ha könyökei kinyílnak, tartsa meg a tömböt, vagy fonja össze a kezét, mintha felkészülne a fejtámlára vagy a fej nélküli fejtartásra.

Pros
Cons
Mi a véleményed a cikkről?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2019 Issue Magazine Wordpress Theme. All Rights Reserved.

Görgess fel