Most olvasod:
Oldalsó deszka póz

Oldalsó deszka póz

KULCS MŰVELETEK
A lefelé néző kutyától tolja a súlyát a bal kezére és a bal lábának külső szélére. Vagy a jobb lábát rakja a bal tetejére, vagy a jobb lábat tartsa a bal előtt a nagyobb stabilitás érdekében. Kezdje a felső (jobb) kezével a csípőjén. Tartsa a bal csukló gyűrődését párhuzamosan a szőnyeg elejével, és a bal könyök szeme a bal hüvelykujjával azonos irányba mutat. Rakja össze a vállát, és tolja el a padlót, hogy megemelje a csípőjét, és ne essen össze az alsó vállával. Ha stabilnak érzed magad, kinyújthatod a jobb karodat a füled fölé vagy mellé.

MÓDOSÍTÁSOK
Hajlítsa meg a jobb térdét, és helyezze a jobb lábát a padlóra a bal lába elé a nagyobb stabilitás érdekében, vagy vegyen térdeplő deszkát úgy, hogy az alsó térde a padlón van, és a felső lába kinyújtva van.

Pros
Cons
Mi a véleményed a cikkről?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2019 Issue Magazine Wordpress Theme. All Rights Reserved.

Görgess fel