Most olvasod:
Repülés-hasadás

Repülés-hasadás

KULCS MŰVELETEK

Jöjjön a jobb lábával előre, és vigye mindkét kezét az első lábának belső oldalára. Emelje fel a hátsó combját (különösen a hátsó belső combját) az ég felé, és süllyessze elülső combját lefelé és előre. Nyújtsd szét a lábaidat úgy, mintha ketté nyújtanád a szőnyeget, amikor a mellkasodhoz (nem az állodhoz!) Érsz előre, és a szegycsonttal vezetsz, mint a III. Harcosnál, hogy a felsőtest súlya elkezdjen kiegyensúlyozza a csípő súlyát.

Ezután kezdje el dolgozni a jobb vállát a lába alatt. Vannak, akiknek hasznos, ha a jobb lábat egy kicsit, még inkább a szőnyeg közepe felé járják, mielőtt ezt megtennék. Kísérletezzen, és nézze meg, mi működik a legjobban. A váll alatt végzett munka: Emelje fel a jobb sarkát a padlóról (mintha magas sarkú cipőt viselne); vigye jobb kezét a borja hátuljához, és emelje fel a borja húsát. Ezután mozgassa a jobb combját jobb felé, hogy helyet biztosítson a vállának megmunkálására. Folytassa ezeket a műveleteket: vádli felfelé, comb hátul, váll alatt, amíg el nem jut ahhoz a ponthoz, ahol a válla ugyanolyan “alatt” van, mint amennyi lesz. Miután megmunkálta a karját a lába alatt, engedje le jobb sarkát hátrafelé, és ültesse a kezét a padlóra (az elülső láb két oldalán; gondoljon itt a karokra). Tágítsa ki a kulcscsontjait, és emelje fel vállának elülső részét a padlótól. Kezdje a jobb lábát átlósan előre járni, a szőnyeg jobb felső sarka felé. Ezután emelje fel a jobb sarkát a padlóról, és nézze meg, hogy a jobb lábát előre tudja-e állítani (ugyanebben az átlóban). Ezután nézze meg, széthúzhatja-e a lábujjait, és felemelheti-e az egész lábát a padlóról! Tartsa könyökét hajlított, kulcscsontja széles és tekintete kissé előre.

Jobb lábát felemelve és a jobb lábát kinyújtva kezdje el kissé előre mozgatni a súlyát, hogy feljusson a bal lábujjaira (széles legyen a kulcscsontja és tartsa karban a chaturanga karokat), és a lábujjait használva, mint egy kar vagy egy hinta , tolja előre a vállát és a mellkasát, és nézze meg, hogy a hátsó lábát is le tudja-e emelni a padlóról. “Egyeztetnie kell” a testsúlyával, miközben kissé előre és hátra mozog, talán végül megtalálja azt az “édes helyet”, ahol mindkét láb távolabb lebeghet a padlótól. Addig a hátsó lábadon fel-le ugrálni teljesen rendben van! Tartsa a vállának elejét felemelve, vízszintesen, és ne merüljön el a könyöke alatt. Széttárja a lábujjait, és kissé előre nyújtsa mindkét lábát.

MÓDOSÍTÁSOK
További támogatásért helyezz el egy jógatömböt a legmagasabb magasságban a hátsó comb alatt, amikor a pózba kerülsz.

Mi a véleményed a cikkről?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2019 Issue Magazine Wordpress Theme. All Rights Reserved.

Görgess fel