Most olvasod:
Sage Vishwamitra karmérleg Póz

Sage Vishwamitra karmérleg Póz

KULCSMŰVELETEK

Állítsa be úgy az álláspontját, mint a II. Harcos vagy az oldalsó szöget jelentené, és sétáljon mindkét kezével az elülső láb belsejébe. Dolgozza a bal vállát a lába alatt. Hasznos lehet, ha először a bal lábát járja kissé jobbra (a szőnyeg közepe felé), ami később nagyobb stabilitást biztosít a pózban. A váll alatt történő munkavégzéshez vigye a bal kezét a borja hátuljához, és emelje fel a borja húsát. Ezután mozgassa a bal combját hátul (kifelé bal felé), hogy helyet biztosítson a váll alatti munkának. Folytassa a munkát ezekkel a műveletekkel: vádli felfelé, comb hát, váll alatt. Ha elakadtnak érzi magát, próbálja meg felemelni a bal sarkát a padlóról, ami nagyobb csípőmozgást tesz lehetővé. Folytassa a munkát vádlival felfelé, comb hátul, váll alatt, amíg a lehető “alatta” nem lesz.

Amint bebújik, amennyire csak lehet, ültesse bal kezét a padlóra a bal lábán kívül. Ölelje meg a karját és a lábát egymás ellen. Emelje fel bal lábát a padlóról, anélkül, hogy használná a kezét. Próbálja megkönnyíteni a jobb kezét a csípőjéhez. Ha a bal lábad nem a padlón van, akkor jobb kézzel fogd meg a rózsaszínű lábujját.

Ezután kezdje el kinyújtani a bal lábát. Tartsa meg a váll / láb kapcsolatot. Aktiválja a mély hasat úgy, hogy bekapcsolódik a két elülső csípőpontja között (mintha húzózsinórt cincogna), és mozgassa hátul a belső combokat. Ezt tartsa meg, és emelje fel az alacsony hasán keresztül is. Tartsa fenn a kar / láb kapcsolatát, és nyújtsa ki a bal lábát. Húzza alá a bal csípőjét, kívülről forgatva a bal lábát. Forgassa hasát, bordaketrecét és mellkasát a mennyezet felé. Tekintse egyenesen előre, vagy fordítsa el a fejét, hogy felnézzen. Nyújtsa szét egymástól a lábát. A pózból való kilépéshez hajlítsa meg az elülső térdét, és engedje vissza a dőlést.

MÓDOSÍTÁSOK
Ha az egyensúly kihívást jelent ebben a pózban, próbáljon térdepelni való variációt:

Ehhez a variációhoz a vállát az elülső lába alatt fogja megtenni, de olyan helyzetben, amely közelebb van a talajhoz és kissé stabilabb, mint a hagyományos visvamitrasana álláspont.

Kezdje elvetve bal lábával előre, jobb térdével lefelé. Hozd mindkét kezed a bal lábad belsejébe. Fordítsa a jobb lábujját balra, feltételezve, hogy egy térdelő II. Harcos helyzetbe kerül. Dolgozza a bal vállát a lába alatt. Az előző változathoz hasonlóan emelje fel a bal borját, és a vállát a lábad alá szorítsa: Emelje fel a borja húsát, mozgassa a bal combját hátul (kifelé balra), és vállát dolgozza a combja alá.

Mi a véleményed a cikkről?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

© 2019 Issue Magazine Wordpress Theme. All Rights Reserved.

Görgess fel